I'm alive!

För alla som är nyfikna så gick operationen enligt planen och jag kan nu röra på armen👏 Det är lite stelt och gör lite ont men med rehab så blir det bra.
Jag passar på att checka av massa grejer som jag inte har gjort förut som att bryta något, åka ambulans, flyga ambulansflygplan, bli sövd och opereras. En smula onödigt att checka av de när man är på andra sidan jorden men så kan det gå.

När jag rullades in i operationssalen la de mig på operationsbritsen och satte på mig massa sladdar. Sen är det enda jag kommer ihåg att jag får en konstig smak i munnen och nästa gång jag tittar har jag en syrgasmask över munnen och ligger på sidan med ett nytt bandage. Jag känner mig väldigt groggy så somnar gott sen. Idag kom doktorn och sa att jag skulle röra på armen. Jag blev jättechockad och glad när det funkade.

Ni ska veta att den riktiga krigaren är Emma. Hon har lugnat mig, peppat mig, ringt till försäkringsbolaget, uppdaterat min familj, skrivit på papper, matat mig, borstat mitt hår och bara funnits där så fort jag behöver något. Hon har kämpat på så otroligt bra och jag vet ärligt talat inte hur jag skulle ha överlevt utan henne. Bättre tjej är svårt att hitta!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

thegark.blogg.se

Följ oss under vår resa då vi ska ta med er på spännande upplevelser, allt från fritt fall från 15000ft till magiska dyk på havets botten! Resan börjar den 11.01.2015 med ett flyg från Stockholm, Sverige, till Auckland, Nya Zeeland, häng med!!

RSS 2.0